بهار دیگری در راه است...در قلب من!

از خاموشیم کار رسیده است به جان/فریاد,که خاموشی مرا خواهد کشت...

بهار باز هم مثل هر سال از راه رسید

و زمین و زمانم از صدای قدم هاش پر شده

بهاری دیگر....سالی دیگر

اما امسال بهار من با بهارای گذشته فرق داره

بهار من امسال فقط شاخه های سبز درخت سر کوچه نیست

فقط صدای پرنده هایی نیست که هر روز صبح بدون ترس از سرما بیدارم میکنه

بهار من امسال یه بهار ویژه است

یه رویش دوباره

از درون قلبم

 تمام وجودمو سبز میکنه!و من از یه فصل سرد عبور کردم

و همراه با بهار سبز خواهم شد

در حالی که وجودم از بهار سبز و قلبم از عشق آبی رنگه!

سرسبز ترین بهار تقدیم تو باد/آواز خوش هزار تقدیم تو باد

گویند که لحظه ایست روییدن عشق/آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد

بهار همه مبارک.بهاری باشید

پ.ن:این پست تقدیم به مامان گلی,عزیزترین,مستشار جونم,داداش عزیزم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 28 اسفند 1389برچسب:دوست داشتنی!,ساعت 10:14 توسط nastaran|


آخرين مطالب
» تمام!
» let some body love u
» تاریکی
» شبیه شده ام
» when I was young
» نفر بغل دستی!
» نظریه میدهیم!
» شکمو!
» thanking god
» شلوغ!
» me...
» خوشحال!
» نام دیگر من
» بی ربط!
» life
» قیصر
» so close,no matter how far
» from deep inside
» وقتی نظراتت دوستت غیر فعاله!
» در چنته ی من جز به ندانستن نیست

Design By : Pichak